Home » Manuele therapie Veenendaal

Manuele therapie Veenendaal

Voor manuele therapie in de regio Veenendaal komt u naar de grootste fysiotherapiepraktijk in Ede, Centrum voor Fysiotherapie Beatrixpark. Wij hebben gecertificeerde fysiotherapeuten en manueel therapeuten die uw klachten verminderen of compleet verhelpen. Met manuele therapie kunnen gewrichtsklachten worden verholpen die zijn ontstaan wanneer gewrichten niet goed meer werken. Het gaat dus om de wervelkolom en ledematen. Vaak ontstaan deze klachten door een langdurige overbelasting van het gewricht. Met manuele therapie halen wij de ontstane blokkades weg of verminderen wij deze.

Manuele therapie in de regio Veenendaal

Centrum voor Fysiotherapie Beatrixpark past manuele therapie in de regio Veenendaal toe om gewrichtsklachten te verminderen of te verhelpen. Door stijve gewrichten te manipuleren worden deze weer in beweging gebracht. Door pijnloze passief mobiliserende bewegingen zijn effecten vaak direct merkbaar. Het gewricht heeft meer bewegingsvrijheid en een afname van de pijn. Daarnaast werken onze manueel therapeuten aan preventieve maatregelen. Op deze manier wordt uw bewegingsmechaniek soepel gehouden en wordt de oorzaak van de klachten onder de loep genomen.

Een eigen praktijk in de regio Veenendaal

Wij kunnen de manuele therapie in onze praktijk in de regio Veenendaal toepassen. Hier worden actieve oefeningen gehouden in de speciaal ingerichte oefenzaal. Meld u direct aan voor manuele therapie of vraag naar de mogelijkheden. U kunt ook bij ons terecht voor Manuele Therapie Marsman.

Wij voeren manuele therapie uit in onze eigen praktijk in de regio Veenendaal. Vragen? Stel ze gerust!