Klachtenregeling

Vanaf 1 januari 2017 is de Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz) van kracht onder andere voor klachten en geschillen. Deze wet regelt hoe klachten over zorgaanbieders ingediend kunnen worden en hoe opvolging moet worden gegeven aan de klacht.

Op grond van deze wet moeten alle zorgaanbieders een klachtenregeling hebben, aangesloten zijn bij een geschilleninstantie en een onafhankelijke klachtenfunctionaris aanbieden.
Voor Fysiotherapie Beatrixpark wordt dit geregeld door de Stichting Keurmerk Fysiotherapie.

Indien u een klacht heeft voeren wij graag een gesprek met u om tot een goede oplossing te komen. Hiervoor hebben wij in de praktijk een klachtenfunctionaris (Emile Nijs), maar desgewenst mag een ander persoon het gesprek voeren. Eventueel kunt u nog iemand uitnodigen bij dit gesprek aanwezig te zijn.

Mocht de klacht dan niet naar tevredenheid  zijn opgelost, dan kunt u een klachtenformulier opsturen naar de onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klacht wordt dan binnen twee weken in behandeling genomen.

Het klachtenformulier vind u hier.

U kunt bij ons ook terecht voor

Contact

Fysiotherapie Beatrixpark
Willem de Zwijgerlaan 1F
6713 NS Ede
Telefoon: (0318) 614 863

Gelieve te bellen tussen 08.30 en 17.00uur

Neem contact met ons op
Kort consult
Online aanmelden

Wij zijn ook ’s avonds en in het weekend open!