Home » Rugpijn Ede

Rugpijn Ede

Voor rugpijn en andere rugklachten laat u een rug behandeling uitvoeren door de fysiotherapeuten van Fysiotherapie Beatrixpark in Ede. Voor iedere persoon bieden we een behandeling op maat. We kijken naar uw klachten en bespreken welke behandeling u het beste resultaat kan bieden. Rugklachten worden bij Fysiotherapie Beatrixpark in Ede onderverdeeld in twee categorieën: specifieke en aspecifieke rugpijn. De behandeling aan de rug door de fysiotherapeuten in Ede zorgen ervoor dat de klachten verholpen worden. Om dit te realiseren, bieden wij diverse behandelingen aan. We maken zelfs gebruik van een zogeheten rugschool. Daarnaast zijn bekkentherapie en meridiaantherapie een uitkomst voor rugpijn. Ook yoga is een uitstekende manier om rugklachten te bestrijden.

Rugpijn en rugklachten laten behandelen in Ede

Rugpijn en andere rugklachten laat u behandelen door de fysiotherapeuten van Fysiotherapie Beatrixpark in Ede. We bieden diverse geschikte behandelmethoden aan voor deze klachten.

Bekkentherapie om rugklachten in Ede te verminderen

Bekkentherapie is bedoeld om rugklachten te verminderen en wordt verzorgd in onze praktijk in Ede. Bij deze behandeling aan de rug in Ede ligt de nadruk op het leren voelen van de spieren van de bekkenbodem en deze spieren bewust te gebruiken. Door diverse oefeningen versterkt u deze spieren, wat bijdraagt aan een vermindering van rugpijn. Deze therapie is geschikt voor zowel mannen als (zwangere) vrouwen en richt zich dus voornamelijk op het versterken van de spierkracht in de bekkenbodem.

Rugschool als behandeling van de rug in Ede

Fsiotherapie Beatrixpark biedt ook een rugschool aan als behandeling van de rug in Ede. We onderscheiden rugklachten in specifieke en aspecifieke rugklachten. De specifieke rugklachten hebben een direct fysiek aantoonbare oorzaak en de aspecifieke klachten kunnen het gevolg zijn van verkeerde (zit)houdingen, verkeerd bewegen of instabiliteit van de rug. Het doel van de rugschool is om de belastbaarheid te vergroten. De buik-, rug- en bilspieren worden getraind met als doel om de kracht en het uithoudingsvermogen van de spieren en de stabiliteit van de romp te vergroten. Al onze behandelingen worden verzorgd door gecertificeerde fysiotherapeuten. Heeft u nog vragen? Schroom dan niet om ons eens te bellen via (0318)614863.